BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

FOR HER THAT I MISSED SO MUCH

Cool Purple Pointer Glitter

Saturday, December 12, 2009

Jeram Tengkek!!

Poie Jeram Tengkek!!! 17 November 2009


Assalamualaikum wahai pelawat-pelawat sekalian....sudah lame aku tak update blog aku nie...skrunk bayak masalah la nak update blog ni...maklumlah busy, psatu internet down...hu3...tapi takpe bumiputra commerce dekat jew....ok lah....aktiviti terbaru aku nie best la jugak...yelah dapat berkhidmat untuk masyarakat....secare tak langsung boleh aku letak kat dalam buku log aku untuk pingat emas 2 thun depan....hu3....kiterang pegi naik bas lats...yelah takkan lah naik bas persiaran lak kan....tak patut...kiterang dinagikan ke beberape kumpulan...aku dapt kumpulan yang kelima...ade tuah nyer masuk kumpulan nie...aktiviti nie ade hadiah tau...kumpulan kau dapat hadiah kumpulan paling meriah sekali.....hak2...gembire amat mase tu....kt bawah nie gambar-gambar time aku kt Jeram tengkek