BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

FOR HER THAT I MISSED SO MUCH

Cool Purple Pointer Glitter

Thursday, December 24, 2009

Results PMR!?

RESULTS PMR DAH KELUAR

Assalamualaikum w.b.t..
Hari nie bersamaan 24 disember 2009 ye semua....tengah hari tadi telah dikeluarkan keputusan PMR di Malaysia...aku sampai kat sekolah pukul 10...ingatkan dah pukul 11...tunggu punyer tunggu punyer tunggu tak keluar-keluar...rupe nyer results keluar pukul 12 tepat..cis...mule-mule memang gementar tapi bile tengok results aku, menggigil lorh...6A2B wok....gembire betul aku mase tu...kawan-kawan kelas aku pown ramai dapat 5A ke atas...Alhamdulillah...dapat jugak aku keputusan yang baek....terima kasih kepada Allah S.W.T kerana telah memberi results yang baek kepada aku...Terima kasih juge kepada cikgu-cikgu ku yang telah mengajar aku dan juga telah mencabar aku time aku nak amik periksa PMR ari tu...Berjuta-juta terima kasih kepada kawan-kawan ku yang telah memberikan kata semangat kepada aku sehingga kan aku boleh berjaya sampai sekarang...Akhir kata, SPM mesti bole buat punyer....aku nak belajar betul-betul tahun depan....Terima Kasih SEMUA...Sekian....