BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

FOR HER THAT I MISSED SO MUCH

Cool Purple Pointer Glitter

Friday, January 29, 2010

Selaam Jalan

SELAMAT JALAN KEPADA BUDAK-BUDAK
YANG NAK PERGI KE SEKOLAH TEKNIK/SBP

x sangke lak aku ramai nak pndah....haha....tggl aku sesorang x pndah mane-mane...kepada semua bdk2 yang nk pindah ke tempat yang baik bagi korang..semoga berjaya menjadi yang terbaik di antara yang cemerlang...semoga dapat membawa mata pelajaran yang disediakan....kpd bdk kelas bio yang nk gerak teknik....semoga dapat belajar benda baru coz teknik takde jurusan bio,jgn pening kpale lak yo...tapi ape-ape pun jagan lupekan aku & bdk2 bk...contact aku lorh time cuti...insya-Allah aku ade(klu bdk asrama balik la)...belajar selagi korang boleh belaja....

Tinggal Kenangan:
  • Ameer Irshad (4G)
  • Mu'az (4G)
  • Fariz (4G)
  • Aizzuddin (4F)
  • Kamil (4F)
  • Zaiful (epul) (4F)
  • Haffizy (BG) (4D)
  • Alif Rujida (4G)
  • Shaher (3E) 2009