BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

FOR HER THAT I MISSED SO MUCH

Cool Purple Pointer Glitter

Sunday, February 28, 2010

Street Stylo To Monchehian

''STREET STYLO BOYZ''
{TO}
[MONCHEHIAN]


Gembire rasenyer bile dapat pergi MRSM..tapi yang sedih nyer bile kump. nie berpecah, so terpakse la aku wat benda alah nie sesorang (walaupun mmg sesorang jer)...Best jugakla bile dapat jmpe kwan2 baru, x de yang sombong..semuanyer ok jer...Kt sana semuanyer baru2 belake, yelah skolah bru la katakan...baru 4 tahun campur ngan tahun nie...kirenyer student paling senior ialah form4 sebaya aku...Walaupun dierang senior, dierang wat macam dierang masih baru n tak pernah nak berlagak...Yang paling best adalah cuti...hehehe...banyak jugakla cutienyer,tapi banyak jugaklah homeworknyer...ish...ish...ish...kt sini ade banyak aktiviti tapi mase tu aku xde kamera nak tangkap gambar...klu x bole la masuk blog nie tuk tatapan kawn2 lame ku...hahaha....hrmm....time pendaftaran tu x payahla nak cerite tapi yang nak cerite time minggu aktiviti sem1....setiap pelajar diberi kump. atau homeroom, macam mentor n mentee tahun lepas la...tapi nie 15 org pelajar satu homeroom...mule2 tu mmg la x kenal tapi dah lame tu....bole la...tu pown ade yang aku x kenal lagi...lantaklah....dahulu hijau skunk nie biru pulak lorh.....warne yang aku tulis tadi tu ialah rumah sukan ye....kt maktab nie xde name2 pelik such as bendahara, temenggung, syahbandar ataupun laksamana...tapi pakai warne je senang...kelas pown pakai no je....nak diceritakan ngan detail kang x cukup space la pulak...lebih baik aku stop dulu kt sini...semoga dirahmati....kalau sekolah kementerian, start sekolah pukul 7.20 tapi maktab nie start pukul 8.00...best giler la....dorm pown skit je student, cme 8 orang jer...klu aku dah bole bawak kamera...akan aku letakkan gambar maktab aku kt sini.....bole dikatakan cantik n lawa....ok lah...nak out nie....nnt klu ade mase...aku update blog nie.....gerak dulu....assalamualaikum w.b.t....sekian, terima kasih...