BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

FOR HER THAT I MISSED SO MUCH

Cool Purple Pointer Glitter

Monday, March 15, 2010

Happy Holiday To All!!

SELAMAT CUTI SEKOLAH KEPADA SEMUA RAKAN-RAKANKU
13 MAC-
21MAC 2010


Seronok betul arie nie coz seluruh sekolah di malaysia telah bercuti selama 1 minggu. Boleh la aku jumpa kawan-kawan aku yang telah lama aku tinggalkan tanpa sebarang belas kasian...hahaha.... Cuti pertengahan semester 1 nie macam tak cuti jer coz banyak keje skolah yang cikgu bagi kat kiterang untuk disiapakan masa cuti... Tapi elok gak...Yelah, kalau tak gune otak nie pown, berkarat la die... Then, lupe semua benda yang dah belajar...Time nie aku takde gambar kawan-kawan aku kat MRSM nie....tapi mungkin bile balik cuti sem 1, ade gambar....mungkin lah....x janji...Semoga korang dapat belajar dengan tenang dan siapkan kerja sekolah yang cikgu beri tu...Doakan aku dapat 9A+/10A+....hahaha.....Gud Nite...