BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

FOR HER THAT I MISSED SO MUCH

Cool Purple Pointer Glitter

Saturday, June 12, 2010

datang kembali

UDAH KEMBALI KE PENGKALAN!!!

ASSALAMALAIKUM W.B.T,

Selamat bercuti semua. Mohon maaf kerana tak dapat update blog ni dengan sempurna nyer. Bukan sebab takde aktiviti, tapi tak bole online. Yelahkan, duduk hostel la katakan. Sekarang ni MRSM aku telah mencapai matlamat beliau, iaitu periksa SEM 1. Ini bermakna tamatlah pengajian aku di MRSM, untuk SEM 1 jer. Ade lagi 3 SEM ataupun 1 tahun setengah jer. Semasa SEM 1 banyak aktiviti yang merangsang aku untuk bawak kamera. Aku tak ingat aktiviti ape. Tapi yang penting bukti bahawa aktiviti tu dah ade. So, tak payah la nak komplen yo. Kerja sekolah yang diberi untuk disiapkan kat rumah amatlah banyak dan terpaksa aku wat jadual untuk siapkan kerja sekolah tersebut tanpa pening memikirkannyer. Lastly, aku harap korang enjoy semasa cuti SEM 1 ni. Kalau ade ape-ape hal, contact aku...
Sekian Trimaz!!!!!!